Dila5 ben oturrarak kılıyorum 6.ayimdan beri.onceden secdeye oturup secdeye gidip geliyordum ayağa kalkınca nefes nefese kaldığım için.simd ise bı iki aydır oturduğum yerden kılıyorum son ayımdayim bu arada, biz kılalım da Allah görür Allah bilir..iki büklüm egsem hemen rahatsız olup tepki veriyo kasiliyo çünkü…