berosunannesii canım stres yapma. 2 saatte bir emzir gazını çıkart öyle yatır. Her meme istemesi açlıktan değil, emme refleksinden de oluyor. Ben 5. Aydan sonra düzen anca oluşturdum. Dediğim gibi ilk 3 ay cok düzen olmuyor yapışık ikiz gibi geziyorsun:) tadını cıkar sonra dönüp resmlere baktığında keske daha cok kucağımda kalsaydı diyorsun :) bir de temizlik vs suan için zorlama kendini. Uyudugunda yemeğini yap ye sende bebeğinle uyu. Sütü en cok arttıran şey uyku ve su unutma. Bir de son olarak ben emzik kullanmanın faydasını cok gördüm nefes alabiliyordum en azından :) şahsi fikrim tavsiye ederim