27+5 günlük hamileyim 1 haftadır bebeğimin hareketleri azaldı sadece oturduğumda yada uzandığımda oturduğum yer titrer gibi olur ya hareket ettiğinde öyle hissediyorum önceden karnımda dışarıdan görürdüm ama yok 1 haftadır hergun bekliyorum öyle değil artık bunu yaşayan varmi normal midir bu endişemde haklı miyim sizce yardımcı olur musunuz?