Yeldaaltaylar Herkese merhabaaa 🙋🏻 15+1 haftadayiz ama kusmalar,yemek yediğimde midenin aşırı şişmesi hala devam ediyor.prilam kullanıyorum ama bazı günler o da işe yaramıyor. Kaçınci haftada hamileligin balayı denilen dönem gelir acaba 😥🌿🥲 sanki bir daha hiç iyi hissedemeyecek gibiyim 🙄🥲
NilAda16 Yeldaaltaylar ah bende öyleydim. Allah yardımcın olsun ama geçicek. Prilamı tam manasıyla 20.haftada bıraktım. Sonrasında evde yemek yapmaya başladım. Öncesinde ne gücüm vardı ne de kendi yaptığın yemeği asla yiyemiyordum kusuyordum. 😅
gozdetuncat Yeldaaltaylar bende prilam kullandım mucizevi bir ilaç gerçekten hiç kusmam olmadı ama bulantı mahvetti beni nasıl kullanıyorsun bilmiyorum gece yatmadan 2 tane içiyordum ben yetiyordu doktorum sabah bulantım olursa 1 tane daha hatta öğlende rahatsızlık yaşarsam 4. Ye kadar içebileceğimi söylemişti, şuan 24. Haftadayım daha yeni bıraktım ilacı oda elimdeki ilaç bitmese bırakmazdım😅 1 hafta erken bitirdim doktora gidene kadar deniyim kendimi dedim şuan mide yanmam var bel ağrısı var her haftam farklıydı gerçekten sürekli farklı bişey oluyor ve cocuk ağırlaştı üzmek istemem ama o balayı gelmiyor🥲
Nazli-61 Yeldaaltaylar moral bozmak istemem ama 7. Haftamda başladı bulantılar 14. Haftada bitti sandım bitmişti ki yok Şuan ara ara yine devam Şuan 21+3 üm daha dün gece yediğimi çıkardım baş ağrısı çok kötüydüm ve 2 gündür halsizlikten elimi kaldıramadım ne bi iş yapabildim evde ara ara yine geliyor inşAllah sizin öyle olmaz 🤷🏻♀️
NilAda16 Yeldaaltaylar 19-27 arası çok güzel geçti ilk trimestera göre. Gayet rahatlıcaksın daha enerjik olucaksın🥰 şuan 33.haftadayım malum son trimester. İyice ağırlaştım yine zor bir döneme giriş oluyor🤣
Yeldaaltaylar NilAda16 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah❤️ son düzlüğe girmissiniz ❤️🥲
Ozlem_K38 Bende 10 haftalık oldum kuzum. Halim yok, midem bulanıyor, her koku burnuma kötü geliyor, midem yanıyor, ne yesem şişiyorum su bile zor içiyorum. Gerçekten var mı balayı denilen dönem 🙈 Ben bebiş gelene kadar böyle olacak gibi hissediyorum 🥲
Yeldaaltaylar Ozlem_K38 evet hatta bazen eşime doğumdan sonra gecicek dimi bu midemin durumları diye teyit alıp içimi rahatlatmaya çalışıyorum🥲 sanki hiç geçmeyecek dediğiniz gibi bebiş gelene kadar sürecek gibi hissiyat bende de var Allah korusun ❤️
Ozlem_K38 Yeldaaltaylar Ay bende aynıyım kuzum gidip gidip soruyorum geçecek demi diyorum 😀 sana versem de biraz da sende kalsa diyorum 😀 ilk hamileliyim birde dayanıklıyımdır ama sanırım bazen dayanamıyorum. Valla say say bitmez kuzum 🙈 Allahım yardımcımız olsun biran önce geçsin zaman inşallah 💙🤲
Bernnnaaaa Yeldaaltaylar 35+3üm hiç normale dönmedim bebek mideye baskı yaptığı için sabahları istifra ediyorum ancak doğurunca dönücez normale 😅
merve211 Yeldaaltaylar 5+3 ten 21-22 ci haftalara kadar kustum günde iki prilam icmeme rağmen 🤦 bazen günde 12 defa bazen 8 iki üç haftadır prilami bıraktım ama sabahları safra kusmaya bulantı ya devam tabi başlarda ki kusmaya göre bunu saymıyorum bile