Kızlar normalde adet gunum dündü akıntyla karısık cok cok az bır kanama oldu bugunde kahverengi geldı kasıklarımda agrı var ama kasım 4 te rahım fılmı cekmıstm arada oluyofu acaba hamıle olabılırmıyım kafam cok karısık kan testıne gtsem yıne negatıf görsem üzülcem bılıyorm napm ben ya😢