Benim bi kere 4 bi kere 3 + çıktı. Doktorum kültür istedi kültür testimin sonucu üreme olmadı şeklindeydi 🤷🏼♀️ ürolojiye gittim o arada ben kültür yaptırmak için ( özelde takipliyim testlerime devlete gidiyorum) üroloji doktoru idrarda yanma, ağrı vs yoksa pek önemsemiyoruz dedi. Dediğim gibi sonucumda temiz geldi. İnşallah sizinde temiz gelir 🌸