Hifabebekk Kızlar bebegim 2800 Gr 34 haftadayim doktorumdan istesem 36 da alır mı olabilir mi böyle bişey küveze girer mi bebek
Allahkahretmesin1 Hifabebekk neden öyle bir şey istiyorsun ki bebek içerde 1 gün bile dursa ne kadar faydası var ciğerlerin gelişimi 38. Haftada tamamlanıyor bence riske atmayın
Elifderin34 Hifabebekk herhangi bir risk dışında o haftalarda genelde pek almıyor doktorlar biraz daha sabredin az kalmış 🌸
Mavikalem Hifabebekk Neden erken doğum yapacaksın ? Zamanında doğum yap. Bir sorun olmadıktan sonra doktor seni doğuma almaz
Esraliiii Hifabebekk bakkaldan gofret mi istiyorsunuz ne aceleniz var 34 dogsa muhtemelen küvoze girer zayen ne kalmış ki burda insanalr erken dogacak diye ödü kopuyor cidden şaka gibi
Hifabebekk Allahkahretmesin1 doğum için ailemin yanına geldim ama annemle hiç mi hiç anlaşamıyoruz geldigime pişman oldum artık duramıyorum bir an önce doğsun istiyorum sinirlerim bozuluyor burda 🥺
Allahkahretmesin1 Hifabebekk orda durmak zorunda mısın ki bence sırf annene sinirinden bebeğini riske atmana değmez evine git orda yap doğumunu bebek doğunca gelsin annen yanına
Allahkahretmesin1 Hifabebekk her şey kilo değil ki ciğer gelişimi tamamlanmamış çocuğu zorla doğurup da ona da kendine de eziyet etme bence
Elifderin34 Hifabebekk çok iyi anlıyorum ben de artık son raddeye geldim ağrılar sızılar bir an önce bitsin şu günler hayırlısı ile diyorum ama mecbur bebeğin sağlığı için sabredicez 🌸
Bbilim118 Hifabebekk çocuğun için sabredeceksin yapacak bişey yok daha nelere sabretmek gerekecek annelik kolay değil küveze girmez derler girer belli olmaz üzülürsün karnında dursun gelişsin çocuk yazık günah
Mavikalem Hifabebekk 2 hafta önden giden bebeğin gelişimi değil boy ve kilosu. Bebeğin organ gelişimi son adet tarihine göre ilerler
baby3_ Esraliiii doğru okur musun postu . Şuan 34 haftada istesem 36 da alır mı diyor. Laf demeye yer arıyorsunuz. Evet 1 gün dursa kardır ama belki o an birşeye çok üzüldü ve yazdı sonra da düşününce hak verdi yani. Laf diyecem diye düzgün bile okumuyorsunuz
Allahkahretmesin1 Hifabebekk bu zamana kadar bilmiyor muydun annenin huyunu yeni mi tanıyorsun sanki bunları öngörmen gerekirdi
Gul_can33 Merhaba tatlım zor bir donemdesin ama.sabret benim kızımda 36 haftalık oldu sancım vardı acil doguma alındım ama.isterdim ki daha kalsın nasip kendini çok strese sokma zamanla herşey yoluna girer sabret
Hifabebekk Gul_can33 inşallah canım bana da dua edin inşallah çabuk geçer su zaman insan bazen dayanamıyor
Gul_can33 Karsinizda hamile ve son haftalarında olan bir anne var lütfen daha olumlu yorum yapın oda istemez normalde ama zor durumda kalmış evladıni emin olun sizden çok düşünüyordur biraz empati anlayış lütfen bazı insanlar çok kolay yargı yorum yapıyor
Hifabebekk Gul_can33 hiç takılmıyorum bile yaşamayan bilmez ki ben annemi tanıyorum oda beni tanıyor ama biz hiç bi zaman anlaşamiyoduk zaten buraya gelince sinirlerim bozuluyor bazı şeyler anlatılacak gibi değil yani gitmemek için zor tutuyorum kendimi doğuma kadar hergun kavga nasıl dayaniyim bilmiyorum ki dua edin inşallah