Kızlar afedersiniz az önce lavaboya gittim işim bitince ayağa kalkınca bacağımda nokta kadar ıslaklık hissettim sildim bişey yok tekrar hareket ettim bacağıma bişey aktı baktım çok afedersiniz sümük gibi bir akıntı geldi önceden de akıntım vardı ama böylesi ilk defa geldi 40.2 günlüğüz iki gün sonra acilden giriş yapacaktık ve yatış verilecekti zaten suni sancı ile alalım demişti doktor sizce gitmeli miyim acile