Rabiasme Merhaba anneler 16 haftalık hamileyim tiroit çıktı bugn kan verdim yüksek mis ilacın dozunu 75 e çıkarttı sonunda . dusmesi icin ne yapabilirim cok korkuyorum benim gbi olan varmi aranizda lutfen yar
poyrazin_annesi28 Rabiasme Benim de gebeliğin başında 12ydi değerim. 25 mgyle başladım. 8 haftadır anca 3.25 oldu hala daha kullanıyorum tam düşmüş değil. Endişelenmeyin Allah’a dua edicez ilacimizi kullanicsz. Sabah aç karna yutuyorum yarım saat sonra kahvaltımı yapıyorum ben
Zuzu6901 Rabiasme ilaçlarını çok düzenli kullan canım korkma , düşüyor degerler. 33 haftalık hamileyim hala kullanıyorum
Asiye21 Rabiasme ilaçlarını düzenli olarak kullanırsan hiçbir şey olmaz ben 8. haftada başladım şu an 28 deyim hala kullanıyorum yükselmemesi için. Bebeğin zeka gelişimi için çok önemli o yüzden ihmal etme.
Rabiasme poyrazin_annesi28 benim 8 haftalikken Bell oldu 2.85 çıktı25mg kullaniyodum 3.30 du sonra 50 ye yüksetiydi bugn gittim yine düşmemiş 75 e yükseltti ilacın dozunu bebeğe zarar olur diye endişeleniyorum
Semilk05 Rabiasme korkma ben 7,5 aylık hamileyl başından beri 125 mg ilaç kullanıyorum düşüyor da cıkıuor da düzenli her ay takibini yap ilacı sabah kalkar kalkmaz aç karnına iç yarım saat bişey yeme
Ece1990 Ben 100 kullanıyordum geçen ay tsh 1 di.simdi 3.12 olmuş 2 gün 125 alicam doktorla konuşup.gemelde bı anda yukseltmiyorlar 2 gün için yukseltmeyi öneriyor doktorlar.tabi çok yüksek çıkmazsa