Gzdtrtl Kızlar kaçıncı haftadasınız ? Hem hamilelik hem iş nasıl gidiyor ben 30 hafta oldum 2 haftam kaldı sonra evvvvv 🥳🥳😄😄
Patricia Gzdtrtl ben pazartesi 32 olucam ama gidip çalışabilir raporu almak istiyorum çünkü bebeğimle doğumdan sonra daha fazla vakit geçirmek istiyorum. Ve raporluyken aşırı miktarda para kesiliyor maaştan bu devirde 1 ay tam maaş tam maaştır.
Gzdtrtl busra009 evet bende yoruluyordum ama güzel gecti allaha şükür is arkadaslarimda cok iyi davrandilar sagolsun birde akşam 4.30 erken cikarioz ya oyle böyle geçiyor sonra skılmayız evde inşallah😄
Gzdtrtl Patricia canim benim maasin kesilmiyorki zaten raporlu olduğun 4 ayin parasni devlet ödüyor sana neden bosuna kendini yoracaksinki
Patricia Gzdtrtl iyi de devletim verdiği maaş benim aldığım maaşla bir değil ki. Ayrıca devlet benim iş yerime yatırıyor o parayı ben maaş almaya devam ediyorum ama maaşın üçte birini kesiyor.