Kızlar bugün sezaryen için gün aldım fakat anesteziden onay alamadım tiroidim yüksek çıktı. Normalde daha önce baktırdığımda değerlerim normaldi. Pazartesi endokrin tekrar bakacak onlar onay verirse anestezi onayı alabileceğim. Gebelikte tiroid yaşayan başına böyle bi şey gelen var mı?