Meyrik ay canim benim bende 2.trimester deyim kaplamanin icindeki agriyodu yaptirabildim 3.trimesterde yaptirmiyolar sen 19 gunden beri dis agrisimk cekiyon yukarda bor arkadas tarif vermisti agrisi kesilsin diye yaptinmi faydasi oldumu egerki iltihapliysa ne kadar ise yarar bilmiyorum soğuk su uygulamasi yapmistim patladi galiba iltihabi kan ile gitti o an cok acimisti ama kan gittikten sonra rahatlamistim hamile kalmadan önce birde onu dene hoş ne yapsan inatciysa dis gecmiyo cok gecmis olsun cnm benim