Kızlar bebeğim için çikolata yaptırcam. Metal kutu yaptırcam ama kapak fotoğraflarını bir türlü beğenemiyorum. Erkek bebeğim. Sizin yaptırdığınız çikolatalarınız nasıl paylaşır mısınız? Hem nerden yaptırdınız öğrenelim hem de modellerini görmüş oluruz🥰