irem01 Kızlar geçen gün göğsümden süt geliyor diye post açmıştım prolaktin yüksek olabilir doktora git dediniz gittim prolaktin düşük bile çıktı doktor da bende şok 🤷 süt kesilmesi için dostinex yazdı ama daha da düşürür mü endişe ediyorum