Hazniyee Adetim 6 gün gecıkte test yaptım negatif daha once basına böyle bı olay gelıp sonucu pozitif cıkan var mı aranızda
Mybabeela Hazniyee ben iki gün geçince test yaptım negatif çıktı. Adet olurum diye bekliyordum olmadım on gün sonra tekrar yaptım pozitif çıktı. Geç döllenme olmuş