meva_asil_moms mrsperaa daha küçük usg fotoğrafı anlaşılır değil canım bende 16 haftalık oldum ama halen bilmiyoruz cinsiyeti pazartesi öğrenicem Allah nasip ederse inşallah
mrsperaa Demirovag34 10+2 haftalığım daha büyüğüz ultroson görüntüsü de biraz tuhaf çıkmış tahmin etmek biraz zor ☺️
Demirovag34 mrsperaa salıklı olsun ta cinsiyet onlemi deyil biz 15 haftalık olduk hala cinsiyetini bilmiyorus
Gulsahponcik Demirovag34 çok teşekkür ederiz tabi ki heyecanlnıyoruz öğrenmek için ama öncelik sağlık hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
dilinkopsunemi-bisus Ebruska12 cinsiyet değil de duruşu çok şeker ay yiyesim geldiiii sırtını dönmüş hehehe kordondan gözükmüyor daha ama bana kalırsa erkek gibi 😄😄🥰🌼🌼
Ebruska12 dilinkopsunemi-bisus evet yaa teşekkür ederiz teyzesiii😍😍 doktor erkek dedi ama kesin konuşmadı 15 inde randevumuz var çok merak ediyoruz 😍😍
Ceylanmehmet dilinkopsunemi-bisus inşallah ya ay sonunda gidicez doktora 15 haftalık olacak belli ederim kendini acaba
dilinkopsunemi-bisus Ebruska12 ay hayırlısıyla büyüsün sağlıkla bereketle gelsin bebiş bi avazda kucağına al inşallah 😍😍
Ebruska12 dilinkopsunemi-bisus ay çok az kalmış Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️😚😚😚