Nilosfirarda19 Asli123s benim bebeğimin görüntüsü de neredeyse birebir aynı bacak arası dahil, sadece başı sağda, doktorum kıza benzettim dedi o yüzden bebişiniz de kız gibi geldi bana 🥰
Nilosfirarda19 Asli123s Belki sizin bebeğinizin kemik yapısı farklıdır ya da benim doktorum yanılıyor,zaten çok erken olduğunu belirtmişti.Bebeğimin bacak arası ve kafatası yapısını sizinkine benzettim yanılıyor da olabilirim tabi 🥰
Asli123s Nilosfirarda19 pipisi var sanki sizinkini banaamı öyle geldi çok anlamam ama öyle gibi bilen varsa yorumlasin
Nilosfirarda19 Asli123s inanın bende hiç anlamıyorum ama sohbet ediyorduk ne kadar da kızımın ultrasonuna benziyor dedim bende kıza benzettim ama henüz çok erken demişti. Kızımı da aynı doktor 11. Haftada kız demişti ve kız oldu. Hatta büyük kızımın ultrasonunu da ekliyim sizin için
Nilosfirarda19 Asli123s bir de nub teorisi diye birşey varmış çıkıntı paralelse kız yukarı doğru 30-40 derecelik açılıysa erkekmiş ama teori bunlar tabi en doğrusunu bir kaç haftaya doktor söyleyecek, heyecanlanıp merak etmemek mümkün değil tabiki ☺️