Doğum için hastane araştırmasındayım. Özellere para dökmek yerine riskli doğum hastanesi olarak bilinen çapa tıp fakültesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Aranızda çapada doğum yapan tecrübeli anneler var mı? Doktor seçimi yapamıyorum randevu alırken bunun sebebini biliyor musunuz? Doğuma alındığım zaman doktor ilgilenir mi? Kısacası çapa kadın doğum hakkında neler biliyorsanız yazarsanız sevinirim. Teşekkürler 🙏