Sbhdr benimde 38+2 bugün🙈 sabah 10 dan beni karnımda regli sancısı vardı 3 e doğru belimdede başladı ara ara alttada sancı oluyo ama düzenli bi kasılma filan yok diye evde bekliyorum öyle 😩 banada herkes doğurmadın hala diyo ama vakti zamanı var kızım ne zaman geleceğini biliyo😍