elanur10 2 aylık hamileyim bebeğim kesenin altına düşmüş kalp atışları var ama aynı durumu yaşayanlar var mı doktorum iğne yaptı dinlenmem gerektiğini söyledi
elanur10 Denizahsen kese düşmedi agrım vardı gittigimde kesenin aşağısında olduğunu söyledi bebeğin doktor düşük tehlikesi olabilir dinlenmen lazım dedi
Denizahsen elanur10 anladim canım çok geçmiş olsun benimde çok sancım var 9 haftalığım 2 gündür çok çok şiddetli karın ağrısı yaşıyordum her an adet olacakmışım gibi ultrasonla muayene etti bir sorun yok dedi seni de ultrasonla mı muayene etti