snysngn Arkadaşlar merhaba .Küçük kızımla anca kavuştum. kısaca anlatmaya çalışıyım 😊 Pazartesi sabahı son kontrolume gittim. Doktorum Suyun sana 3 gün daha yeter bebek iyi sancın gelmesse 18 ekim perşembe yani bugun sabah 10:30 da yatışını yapalım sunni verelim dedi. Salı sabahı saat 6:00 da cok hafif ama 2 dkikada bir sol kasıgıma giren bi sancıyla uyandım. düzenli olmasıydı beni şüpheye düşüren. hemen kalktım yarım saat dakika tuttuktan sonra wc ye gittim ve bi peçeteyi doldurucak kadar kan geldi. saat 8 e kadar hafif 8 den sonra hızla artan ve hala 2 dkikada bir giren bi sancıya dönüştü. bu 3 saatlik dilimde duşumu aldım zar zorda olsa 2 rekat namaz kılıp dualarımı ettim kahvaltı etmeye çalıştım ve saat sabah 9 da hastahaneye yatış yaptık. görevli ebeler açıklığımı kontrol etti ve ben şok 5 cm açıklıgın var dedi.her yarım saate bir kontrol ettiler zaten 2 kontrolde lavman yaptılar. aşırı derece kustum. sancı gidince hiçbişey yokmuş gibiydi ama sancı gelince hastahaneyi birbirine kattım. Bütün görevliler nasibini aldı. Doktorum saat 11:30 da arandı çünkü 11:00 de açıklık 8 cm olunca suyumu patlattılar. ve 11:30 da açıklık tamdı. ve ben 10 cm acıklıkla sezeryan olcam diye tutturdum. Doktorumda mecbur beni kandırıp tm bi kontrol edip sezeryana alalım dedi .demesiyle epizyo açıp üstüme binmesi bir oldu tam 11:45 te aldım elime evladımı. Nazar değmesin tm 3:920 gr . o bastırmadan sonra 20 ye yakın dikişim var ama değer herşey değer kuzuma. bi gün hastahanede kaldık ve dün çıkış yaptık. Allahtan kısa anlatıcaktım kusura bakmayın şimdiden. Çok heycanlıyım. Eabbim herkeze kısa kısa doğumlar hayırlı evlatlar nasip etsin .Çokca amin 😊😊
Kadze snysngn gözün aydın maşallah saglkla buyut normal dogum yapmıssın 20 dikiş cok dgl mi neden ole oldu acaba
snysngn Kadze bebek biraz iri dedi doktor bide cıkarken parçalayıp cıktı iç dikişin cok dedi. ama cok agrım var doktora gidicem yarın sorucam herşeyi