Deryadeniz63 27 haftalık hamileyim kızlar bacak aramda ağrı oluyor göbeğimin alt kısmında ağrılar mevcut halsizim canım hep tatlı istiyor ağlamak istiyor değişik duygulara sahipim sizdede ağrılar mevcut mu bacak arası göbek alt kısım ağrısı 🥹
Esrauysal Deryadeniz63 bacak ağrım yok kuzum kasık ağrım batmam oluyor devamlı olarak aynı senin gibi tatlı şeyler yedikçe yiyesim geliyor kendimi alamıyorum ne olacak böyle bilmiyorum benimde bakmışsın ki pıt dökülmüş gözümden 😂😂
Anne980 Deryadeniz63 benimde ağrılarım oluyor ve artık bebek büyüdüğü için midem falanda ağrıyor baskı olduğunu hissediyorum çok yemek yediğimde özellikle. Sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 🙏🏼
Asiye21 Deryadeniz63 bende 28 deyim sanırım herkes aynı ama vitamin ilaçlarını düzenli kullanırsanız ve yediklerinize dikkat ederseniz gerçekten faydasını görürsünüz bol bol meyve tüketin. Eğer kan ilacı kullanıyorsanız yemeklerden 2 saat sonra bir tane mandalina ile birlikte yiyin.