reyhan12 Kizlar 14 gun sonra dogumum var, doktoruma dogumdan sonra hediye almak istiyorum çunku gece gunduz arayip sorun olduğunda benimle ilgileniyor hakki çok geçti, ne alsam bilemedim fikri olan varmi ??
egeninincisii reyhan12 Ben geçtiğimiz haftalarda saksı içinde cansız çiçek götürdüm ☺️ Doğum sonrası da saksıda canlı çiçek ile çikolata götürmeyi düşünüyorum :)
EAK reyhan12 Ben böyle bi şey yaptım canım. Umarım beğenirsin bi hayra vesile olur. Aynısının tema,kaçuv,sma gibi versiyonları da var
berosunannesii Beettuull benimki de valla hamileyken korona oldum acillerde neler cektim elli kere aradık asistanlarına ilettik durumu bi arayıp nasılsın diye sormadı deli oldum 7. ayda doktorumu değiştirmek zorunda kaldım
EAK MaviK link bıraktım canım aşağıda inşallah Allah gönlüne göre versin bence 2gün sonra çöpe gidexek bir şey almaktansa çöpe gitse bile parasının işe yarayacağı bir şey yapmak daha mantıklı. Biz eşimle sevgililiğimizden beri birbirimize hediye almak yerine birlikte böyle şeyler yaparız iç huzuru bambaşka oluyor
EAK Xxxl link atayım herkese faydası olur hem de modellere bakarsınız https://www.lsvdukkan.com/kategori/sertifikalar Bir de doğumda dağıtmak için Temadan hediyelik yaptırdım .Ben kart tercih ettim üzerine anahtarlık ekledim ama magnet olarakta yapıyorlar modelleri de var https://www.tema.org.tr/bebek-kartlari-ve-magnetleri Benimki bu;