Benimde ultrasona gore 36+5 ama son adete gore 38+1 doktor ultrasonu baz alıyor 2 hafta sonraya aliriz 39. Haftayı bekleyelim dedi bugün de 1 2 damla kahverengi akıntı geldi acaba nişan olabilir mi nişan böyle birsey mi yoksa daha yoğun mu ilk doğumum bilmiyorum doktora sali günü gideceğim bilgili annelerden fikir rica edebilir miyim