EbruOdaba Merhabalar bu haftada bebeğiniz kaç cm kaç gramdı? Biz şimdi hastaneden çıktık 40cm 1300gr dedi doktorumuz 🙈💙
EbruOdaba waitingmyprince bizimki biraz zayıf olacak herhalde 🙈🤦🏻♀️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah ❤️💙💐
Pirayeee waitingmyprince bizde 1458grdık doktor biraz tombiş olacak demişti ama boyunu söylememişti 😄
waitingmyprince EbruOdaba bnce gayet iyi sizinkide bnmkide kilolu olmicak doktor en fzla 3 kilo dogar demisti:) saglikli olsunlarda kilo pekte önemli degil aslinda:) snde saglicakla alirsin insallah kucagina😘👼🏼
waitingmyprince Pirayeee sizinki bizimkinden biraz daha tombis ama bnm doktorum zayif olucak demisti :/ arada pek farkta yok 18 gram flan var ozmn bnmkide tombis olur heralde😂🤗
Minikheyecan Benim 29+3 te gittiğimde 1210 gram , 37.5 cm cıktı. Kaşar süt ceviz yumurta yemeye dikkat ediyorum. D vit alıyorum ona rağmen kilosu bu iekilde Gidiyor. Çift taraflı çentik var bende ona bağlıyorum ben. Gelişimi uyumlu diyor doktor. O yüzden çok önemsemiyorum artık buradaki postları gördükçe bağırasım geliyor imdaaaaat benim çocuğum neden geriden geliyor diye.🤭🤩 sonra minyon olduğum aklıma geliyor , 1500gram doğduğumu hatırlıyor ve sakin ol diyorum kendi kendime. Sağlıklı olsun da minyon oksun illa süper lüx kilo ve boy olacak diye bir şey yok😊