Birsenim Kızlar görünce korktum daha çok erken haftadayım elleyince sağ taraf sert ve hafif yumruk kadar yüksek duruyor bakınca da görüyorum normal mi acaba
Boymomm Birsenim rahminiz o sizin 😇 bebişe göre şekil alıyor kontrol de sorduğumda doktorum öyle demişti
Ellia Birsenim canım belki bebeğin eşi oraya gelmiştir , istersen ılık bir duşa hit oranı nazikçe ovala . Gaz sorunu olabilir belki 🤗
Haticevrl Birsenim AA bende de oluyo o 10. haftada yim ilkinde çok kiloluydum hic anlamadım nasıl oldu bitti şimdi çok zayıfım sağa uzaninca sağa toplanıyor sola uzaninca sola bebis değilde kese falandır dedim bende 😅
Ellia Birsenim şükür canım korkma böyle şeyler olduğunda sol tarafına uzan ovala tamam Allahım bağışlasın yavrunu 🤗🤗