Miatabby sürekli kan vermenize tabi ki gerek var. Doktorunuz böyle uygun gördüyse vardır bir bildiği hep söylüyorum yine söyleyeceğim ben baştan takip yaptırmadaydım ya iç kanamadan mefta olacaktım ya da tüpümü kaybedecektim. Dış gebelik şüphesine karşı takip isteniyor keyfe değil yani..