Rwerdst her doktorun gorusu ayrı kımısı kanamayı onemsız gorurken kimisede en ufak kanamada cagırıyor . Tabıkıde doktorun senın durumunu ıyı bılıyorsa ona gore yonlendırme yapar . O yuzden baska doktora gıt yada gıtme diyemem canım. Ama sana basıma gelenı anlatacam. Benım kendı doktoruma randevuma 2 gun vardı ilk gebelıgımde ılk kontrolum olacaktı acıkcası kendısıyle tanısmamıstım . Bir aksam evde hafıf kanamam oldu bu yuzden acıle gıttım acılde nobetcı kadın dogum doktoru baktı fıtıl verdı yolladı ertesı gunu kanamam gıderek arttı ve karın agrımda eşşmle tekrardan kalktık gıttık acıle bu arada devlet hastanesının acılıme gıdıyoruz neyse bu sefer nobetcı doktor farklı bırı kadın doktordu baktı baktı bende dedım kı dusukmu yapıyorum acaba bu kadar kanama ve agrı normalmı dedım kadın suratıma bakarak cocuk dusurmek o kadar kolay degıl dedi fıtıle devam et dedı eve yolladı eve geldık ama agrılarım dınmıyor artık yanı kanamam o kadar arttıkı lavaboya gıtmrue korktum eşim artık ozel hastanelerı tek tek aradı neysekı doktorumun oldugu hastanede nobetcı kadın dogum vardı gıttık hemen oraya benı dırek ultrasona aldılar o kadar cok canım yanıyorduku kadın bana bebek dusuyor daha kurtulamaz zaten kalp atıslarınıda alamıyoruz onayınız varsa kurtaja alacam dedı bende hemen alın nolur benı bu agrıdan kurtarın dedım eşşmde ımza attı . Kurtaj oldum . Kac tNe doktor gezdım en son ozeldekı anladı . Demem o kı canım kendı doktorun tabıkıde ıyı bılır ama bence ımkanın varsa baska doktoroda gozuk en azından ıcın rahat eder ama yınede sen bılırsın doktoruma guvenıyorum o dogruyu bılır dersende sen bılırsın cnm🤗🤗🤗