Oslemmmm Canhaticee merhaba, bende kaşıntı olmadı ama kan tahlillerimde karaciğer enzimlerim çok yüksek çıktığı için tüm vitaminlerimi bırakıp ursactive diye bi ilaca başladım. 1 haftadır o ilacı kullanıyorum değerlerim düştü şükür.