Merhaba kızlar. Son ay artık çekilmez olmuştu, yürüdüğümde kasıklarıma vuran ağrılar doğum yakın dese de bana doğmayacak gibi gelirdi. Bir gün otururken çok hafif adet ağrılarım olmuştu. Wc gittim bir de ne göreyim, minicik bir kan, peçetede. Anneeeee diye bağırdım 😂 o gün gelmişti, normalde nasıl doğurcam diye ağlamam lazımdı aslında ama heyecanla beraber artık sonunda kurtulcaktım ve bebeğime kavuşmanın sevinci vardı. Neyseee son derece sakin duşa girdim, eşim geldi evime geçtim saçlarımı düzleştirdim ve doğru hastaneye. Saat 9 falandı. En istemediğim şey de doğumun böyle akşama kalmasıydı. Neyseee Doktor baktı açılma 2 cm ve bebek yukarda, kafası büyük, normal zor olur dedi. Bir anda yıkıldım sanki kendimi sezeryana alıştırmamıştım asla. doktor düşün karar ver dedi. Ben 1 saat düşündükten sonra tamam sezeryan olsun dedim ama sancı çekiyorum bu arada baya sıklaştı. Sancılarda tıpkı adet sancısıydı. Sezeryan odasına alındım ama sancılarım artık kuvvetlendi. Annemler gelmişti. Nst bağlayacak kişi geliyor ama ben sürekli wc deyim asla çıkamıyordum. Beni zorla tutup bağladılar 😂 sonra doktor geldi açıklığa bakayım dedi. Bir de ne olsun, açılma kendiliğinden 6 cm olmuş 😦 hayır ben zaten karamsarım doğumumda karamsar oldu. Doktor bu sefer diyo ki, biraz midene bastırısak sende güzel ıkınırsan bebek gelir. Gelde karar ver. Annem sen beceremiycen kızım bebek sıkışır, ıkınamazsın yırtılman olur dedi ve sezeryana gittim.
İğneden korkmayın, ameliyat anı harikaydı. Ekip eğlenceli sanki komşuya çaya gitmişim gibiydi. Orda beni kescekler kimin umrunda 😂 iğnemi yaptılar uzandım, kesildiğimi düşünmeden bebeğe kavuşmanın heyecanıyla bekledim. Bebeğim geldi, bir de ne olsun kaka yapmış. Doktor dedi ki iyi ki de normal doğumu beklemedik, iyi ki sezeryan yapmışız. Yoksa bebek sıkıntıya girecekti. Burdan demek istediğim, asla diretmeyin nasıl sağlıklı grlecekse öyle olsun doğum. Bebeğim küvöze falan girmedi çok şükür. Normal diye diretsek belki kötü şeyler olacaktı. NEyse odaya çıktım herşey iyi hoş. Taa ki o kum torbası gelene kadar. O çok acılı oluyor. Bir de karnıma bastırmaları canımı yaktı. Yalan söyleyemem ilk kalkış zor oluyor, ama kalktıktan sonra bol bol yürüyünce geçiyor acılar. Tekrar oturup kalkmak, yataktan doğrulmak beni ilk bir hafta baya zorladı ama 1 hafta sonra tamamen düzeldim diyebilirim. Karnımı çarşafla sardık hem toparladı hemde karnım aşağı çekilince ağrım oluyordu, çarşaf yuksrda tutuyordu. İyi gelmişti. Çok uzun oldu ana yazmak istedim. Sorusu olan varsa cevaplarım ❤️