Mugesen Fatma1663 allah analı babalı büyütsün.. şükür allah kavuşturdu sizi... darısı başıma inşallah. Normal şartlarda benimde 12 gün kaldı.. ama yarın belli olacak.. yatış yapabilirim demişti doktorum..
Cemrelif Poncikk normal doğum tarihimize 16 gün var. Ama son 1. Cuma günü Allah izin verirse kızımı kucağıma alıyorum
Poncikk Hanımlar yardımınıza ihtiyacım var zor durumdayım eve iş almak istiyorum anneler biliyorsanız bana yardımcı olun