Blr1 Merhaba canım, 35 haftalık gebeyim belimde skolyoz ( uzun süre pilates yaptım durdu ilerlemesi yok ) bel kayması ve fıtık var. Ne yazık ki normal doğumu ne kadın doğumcum ne de beyin sinir dr u onaylamadı haliyle sezeryan olacağım. Ben biraz takıntılıyımdır çok araştırdım riske atma derim,aslında doğum yapılır da sonrası risk diye düşünüyorum. Sevgiler 🌺