28inde betam 2560 gibi bişi çıktı ilk betama 22 kasımda bakmıştım 131.8 Di sanırım 19ekim de de adetim in bittiği tarih ilk doktor 6 haftalık vs dedi kesem küçük kalıyo ama. Bugün devlete gittim 2 Kasım da grip olmuştum kan testinde betama da bakmışlar negatif çıkmış doktor dedi bebeğin diğerinin dediği gibi değil 10 sonra bakalım. Geç döllenme mi oluyor o zaman? Bir zararı var mı? Polikistik overım var.