Leylazerr bende 30.haftadayım 3 hafta geri dedi. Ama doppler, suyu vs herşey yolundaymış. O yüzden gün içinde çok ayakta kalmamaya dikkat et dedi sadece ekstra bişey söylemedi. Ama ben çok tedirginim 3 hafta fazla çünkü😔 sürekli hareketlerini takip ediyorum. Hareketleri azalırsa hemen gel dedi. Sizin ne kadar geri acaba