Ahuum ben 2 yaşında kızım kış bebeği olarak doğmuştu asla örtmedim üstünde battaniye vardı çok soğuklarda örtmeyin bence soğuğa alışkın olmuyorlar yelek vs zaten giydirmedim kasım aralık ocak böyle cam açık emzirdim ama şu an hep dışardayız buz gibi su içer hasta olmaz maşallah alt katımızda emsal yaşıtı var esen rüzgara hasta olur haftada bir çıkmasına rağmen