Merhaba kızlar, 38+2 haftalık gebeyim. Dün randevum vardı, nst de sancılarım tüm sayıları gördü sanırım, aşırı zikzaklı bir grafikle defalarca 100leri de gören bir sonuç çıktı. Doktor sancılarımın olduğunu ama henüz doğum sancısı gibi olan o grafiği göremediğimizi söyledi, bebeğin başı da henüz kanala girmemişti. Çatı muayenesi de yaptı, vajinamın kendiliğinden 2 cm açıklığı varmış zaten. Bu hafta doğurma ihtimalin yüksek dedi. Çatı muayenesinden sonra yeşil veya kanlı bir akıntın olabilir endişelenme dedi. Ki oldu da. O da nişan mıydı yoksa muayeneden mi kaynaklıydı ya da ikisi birlikte mi anlamadım. Ama uyardığı için çok endişelenmedim, zaten nişan da olsa nişandan hemen sonra bebek doğar gibi bir veri olmadığı için bir şey yapmadım. Akşam da bol yürüdüm, hurmamı falan yedim. (Gece hatta doğururum diye bekledim)
Şimdi asıl soruma geliyorum. Dün kıpır kıpır olan kızım bugün çok ama çok az hareket etti. Hatta bir ara uzunca bir süre ne yaptıysam hiç hareket etmedi, artık iyice korkmuşken çok ufak bir hareket etti. Ama hala bariz dünkü hareketleri yok, uzunca hareketsiz kalıyor. Bu durum beni bayağı endişelendirdi, acaba böyle olması normal mi? Bir sorun olabilir mi? Veya doğumun yaklaştığının bir belirtisi mi?