yagizegemom 22+5 deyim lavaboya kalktım iç çamaşırımda bi ıslaklık hissettim bi baktım iç çamaşırım ıslanmış baya bu ne olabilir?
Milosee yagizegemom şimdi ne desek boş bende öyle görmüştüm terledigim için ama size de aynısını diyemem şüpheleniyorsanız en yakın acile bı görünün suda olabilir
Kleopatra- yagizegemom Enfeksiyon varsa oluyor. Bende de çok ıslak oluyordu enfeksiyondan dolayı. Yine de bir olmaz herkesin ki bir doktora gözükmekte fayda var.
yagizegemom Kleopatra- aradım doktorumu daha 2 gün önce kontrolüm vardı bişey olduğunu zannetmiyorum eğer devam ederse acile gel dedi idrar da olabilir dedi