iki ay önce kurtaj olmuştum ve bunun sebeplerini araştırırken her zaman normal çıkıyordu tsh hormonu dün hastaneden yapılan testlerde 5.55 çıkmış doktorum dahiliye dr yönlendirdi gebelik oncesi düşmesi lazimmis.acaba başına gelen oldu mu dr düşük sebebi bile bu hormonun yükselmiş olması olmuş olabilir dedi