Kızlar önceki 2 gebeliğimde de 5 haftalık kalp atışı dinlemiştim. bu hamileliğimde ilk kez kontrole 6+4 ken bugün gittim kese göremedi doktor bu normal mi alttan baktırmak istemedim 1 hafta sonra tekrar geld dedi ama içim içimi yiyor nasıl dayanacam 1 hafta.
Dış gebelik olabilir mi yada 1 hafta sonra gözükür mü