Ya arkadaşlar bu ay yaptığım bütün testlerde hep sonradan çizgi çıktı regl de olmadım hala ama aşırı regl belirtim var heran olucak gibiyim de testler bu ay neden hep böyle çıkıyor hepsinde sonradan kuruma çizgisi çıktı önceleri çıkmazdı
fotoda çok belli olmuyor ama gözle görülüyor
Bu arada ne kadar pis evi demeyin sakın fotoyu balkonda çektim balkon halısı o cam açık olduğu için toz falan giriyor halı ondan kirli 😂😂