Heycanlibekleyisim Aysesen19 sanırsam doktorunuz kız demişti demi size netleştimi cinsiyetiniz banada 11 haftalıkken kız dedi o yüzden merak ettim
Aysesen19 Heycanlibekleyisim evet bacağı kapalıydı ama kıza benziyor dedi yine önümüzdeki ay netleşecek şu an kız ama büyük ihtimal de kız kalacak 😅
Heycanlibekleyisim Aysesen19 hayırlı olsun canım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah benimki de değişmez kızım olur iki tane oğlum var çünkü ☺️ pazartesi kesin öğrenecem bende