bus_ra kubra3398 ben orda doğum yapacağım ama fiyatını bnde bilmiyorum özel sağlık sigortam olduğu için ücret ödemiyeceğim bnde dogumhaneyi merak ediyorum orda ebeler nasıl ilgileniyorlar acaba
Pablo01 Ben gidiyorum muayene 265 doğum 6500 oda araya tanıdık soktuk yılbaşından sonra zam geliyor ben şimdiden anlaştım
bus_ra kubra3398 bnde Pınar aksoya gidiyorum sata göre 12 Ocak amaa büyük ihtimalle ocagın ilk haftası olucak dedi doktor
kubra3398 bus_ra Pablo01 hayırlı olsun şimdiden. Bende evin hanıma gidiyorum 31.haftamdayim doğum ücretlerini direkt doktorla mi konuştunuz acaba
Pablo01 kubra3398 evet doktorla konuştum yılbaşından sonra 10 bin filan olacakmış fiyatlar ben anlaştım şimdiden ama çok merak ediyorum ilk doğumum olacak nasıl ilgileniyorlar foto filan cekiyorlarmi odaları nasıl onları soramadim