Selam arkadaşlar ben de idrarda ilk önce kan hücresi ve enfeksiyon çıktı sağlık ocağındaki doktor kadın doğuma gönderdi doktorum tekrar idrar tahlili ve kültürü yaptı bir sorun yok dedi bende hafif karın ağrım olduğunu ve çamaşırimda bazen koyu sarı ve yeşilimsi akıntı gördüğümü söyledim fitil verdi 20+3 günlük gebeyim kullanma kullanmama arasında kararsız kaldım doktorum özellikle akıntım yeşil olursa kullanmamı söyledi fitil Donaxyl kullanan veya böyle bir sorun yaşayan varmı lütfen yardımcı olun 😣 ilk gebeliğim korkuyorum