serycckdl Benimde çatı üst kemiğim basıkmış. Normal doğurabilirsin ancak ileri haftalarda doguramazsın bebek kilo alırsa geçemez dedi doktorum. O yüzden iki gündür doğurmaya çalışıyorum 37+6 yani 38. Haftadayım inşallah bu hafta doğururum yoksa sezaryen ihtimalim artacak 🥲