Selam hanımlar.
Bir iki haftadır süren kalça ağrım vardı,22 haftalığım.
3 gündür yürüyemeyecek oturamayacak kıvama geldim ayağıma basamıyorum çok kötü durumdayım.Sanki bacağıma bişey sıkışmış gibi dayanılmaz sancı veriyor.Doktora gittim gece acil ortapedi doktoru hamilelikte oluyor kaslar gerniyor parol iç sıcak koy dedi o kadar.Şimdiden bu kadar yürütmeyen ağrı sonraki aylarda bana ne yapacak endişeliyim.Aranızda böyle ağrı yaşayan geçen varmı ?yada neler yaptınız Allah rızası için söyleyin.