Kızlar diyelim ki kasılmalar sancılar başladı ve doğumunuzun başladığını düşündünüz naparsınız ben elimden geldiğince evde kalmayı sancılarımı evde çekmeyi düşünüyorum açılmam en az 5 cm ile hastaneye gitmeyi istiyorum tabi sadece istiyorum şuan 😂 bunun için ne yapılabilir sancı başlayınca sancıyı azaltmak için doğumu kolaylaştırmaktadır için falan ?