Seda54 Merhaba hanımlar ben 8+4 haftalık hamileyim dünden beri kusma miğde bulantım baş ağrım geçmek bilmiyor tansiyonum da düşük böyle olan var mı ne yaptınız
Zeynepali Seda54 ben inanirmisiniz hamile kaldim 14 . 16 .Haftama kadar bas agrisi cektim hergun baslarda agri kesici de icemiiyorsun ... smdi 28 haftaligiz ara sira agrio migren varmi sende
serenimo Seda54 ilk zamanlarda oluyor canım. Ben herşeyi deneyip hiçbir çözüm bulamamıştım. Hastaneye gidip serum alabilirsin. Birde öğünlerini atlama. Öğün atladıgın zaman bu durum düzelmiyor
Seda54 SemihDamlaDalan ama böyle bir baş ağrısı görmedim ya 24 yaşımdayım hiç başımın ağrıdığını bilmem yani başımı taşıyamadı resmen ya 😞
SemihDamlaDalan Seda54 öyle oluyor canım karanlık bir odada dinlenmeyi dene mesela bende migren var iyi geliyor sende bir dene istersen faydası olur belki
aslisennn Seda54 benimde o haftalarda başım şiddetli ağrıyordu Hemde her gün doktora gitmiştim az su tükettiğim için oluyormuş suyu fazla içmeye başlayınca gecti bilginiz olsun
Kmercer Merhaba, benim de o haftalarda çok başağrım oluyordu. Doktorum karanlık ve sessiz bi odada dinlenmemi - uyumamı önermişti. Çok zorlandığım taktirde parol içebileceğimi söyledi. Ben ilaç içmemek için mentollü ağrı kremleri oluyor ya ondan başıma biraz sürüp dinleniyordum. Belki size de faydası olur.
Seda54 Kmercer ilaç içmek iyi değil diye biliyorum canım doktorunuz neden içebilirsin dedi ki bence de içme yani o ağrıyı çekerim genede çocuğuma zarar vereceğim ilacı içmem yani canım
Ayseport Bende öle olmuştm serum bile yemiştim baş ağrısı yüzünden günlerce geçmeyen bi baş ağrısı beynim yerinden çıkacak gibi oluyordu tansiyonumda düşüodu 14.haftam bitti rahatladım senin de öyle olur sabır biraz 😢
Seda54 Ayseport baş ağrısı için takılan serumun bir zararı olmaz değil mi canım böyle devam ederse zaten hastaneye gidecem 😞
Kmercer Seda54 parolun bebeğe zarar vermeyen hamilelerin kullanabildiği bi ilaç grubu olduğunu söyledi, yine de diğer yöntemlerle devam ettim ☺️☺️
Ayseport Seda54 hayır doktoruma sormştum ben günde 4 tane parol hap içebilirsin demişti ama biliorum geçirmicek hiç içmedim sonra da geçmezse damardan parol serum yaptr demişti gidip acilde yaptrdm hiç sorun olmadı ağrımda geçmişti
Seda54 Anneadayiii dün çok korktum canım ya insanın aklına çeşit çeşit şey geliyor mide miğde bulantısı istifra ederkende epey zorlandım ondan sonra daha da kötü oldum
Seda54 aslisennn normalde 3 litre günde içiyordum da şu 2 gündür içemedim belkide oda yapabilir canım
Anneadayiii Seda54 bulantı başta yoktu ama yeni başladı ağrım çok oluyor dünden bu yana bende çok korkuyorum ama ben su içemiyorum çok içince midem bulanıyor ve bugun yemek de yiyemedim bulantı dan 😩😩