ilkimbebee canım Gülşen’le Zeynep bana erkek dediler 12.haftada doktorum da kız demişti aynı haftada, pazartesi günü 18.hafta kontrolümde kesin olarak erkek olacağını öğrendim , ben doktorum kız dediğinde ilk gebelik olduğu için de heyecandan kıyafetler almıştım şimdi erkek olacağını öğrendim , detaylıyı beklemeni öneririm