Geri dönüp doktora soramadım 9 kutu yazmış doktor raporlu ilacım eczane 7 kutu ödedi diyip 7 kutu verdi ilacım bitince doktor tekrar yazabilir mi yoksa günün dolmasını mı bekler? Eğer beklerse sıkıntı çünkü 2 kutu eksik hergün vurulmak zorundayım kutusu 500 lira :(