Merhaba kızlar, kaşıntı sebebiyle hastaneye gitmiştim neyse kan falan verdim sonuçlar pazartesi çıkacak.
Neyse ultrasonda bebeğin kafasi 3 hafta önde çıkıyor. Ayrıntılı ultrasonda bı sorun yoktu, şeker falanda yok temizdi her şey. Geçen hafta 2 hafta öndeydi bugun gittim 3 hafta önde dedi doktor, moralim çok bozuldu. Başına gelen var mı acaba